Számla befizetés rögzítése

Egy számla, vagy díjbekérő kijelölése után az adott dokumentumhoz kapcsolódó befizetést a felső eszköztáron a Hátralék és befizetés legördülő menüvel tudjuk felvezetni.

Az Új kiegyenlítés legördülő megnyit egy ablakot, ami egyből tartalmazza a még hátralékos összeget és az aktuális dátumot.

A megjelenő ablakban az adatok a befizetés adataival szabadon átírhatók. A művelet során a fizetési mód és a bevételezés pénztára is megadható. A megjegyzés mezőbe célszerű olyan adatokat felvinni, ami esetleg a befizetés kapcsán fontos (pl ha a befizetéskor nem azonosítható be egyszerűen, melyik banki tranzakció sor kapcsolódik ehhez a befizetéshez, vagy bármi információ, ami esetleg más felhasználónak fontos lehet). A megjegyzésbe írt információ később a Pénztár funkcióban is megjelenik. Az új hátralék funkció a számla, vagy díjbekérő dokumentum tartalmát nem érinti, nem módosítja, csak kiegészítő információként nyilvántartja a program, hogy mely dokumentumok kerültek kiegyenlítésre, melyek hátralékosak.

A legördülőben a Hátralékok és befizetések menüpont alkalmas arra, hogy a korábbi befizetéseket áttekintsük, azokat töröljük, módosítsuk.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.
Üzemelteti a Zendesk