Szállítólevél stornózása, rontott szállítólevél javítása

Amennyiben egy szállítólevélen hiba van, nem lehet törölni, azt stornózni kell, ami gyakorlatilag az eredeti szállítólevéllel megegyező tartalmú, de ellentétes előjelű szállítólevelet jelent.

A stornózáshoz két funkció van a Szállítólevél-listában (balra Szállítólevelek menüponttal nyitható meg).

Mindig ügyelni kell arra a stornózás során, hogy a hivatkozás megjelenjen az eredeti számlára, az alábbi szöveggel:

„Készült a(z) XXXXXX szállítólevél alapján.” – ahol az XXXXXX az eredeti szállítólevél sorszámát jelenti.

Stornóz – egyből megjelenik egy ablak, ahol a stornózás kelte javítható, illetve megjegyzés fűzhető, ahol az automatikus hivatkozás mellett a stornózás oka is feltűntethető.

A stornózást követően a szállítólevél készlete visszakerül a készletbe.

Stornóz és javít– egyből megjelenik egy ablak, ahol a stornózás kelte javítható, illetve megjegyzés fűzhető, ahol az automatikus hivatkozás mellett a stornózás oka is feltűntethető. Ezután ez a funkció megjeleníti az új szállítólevél kiállítására használható ablakot, amibe betölti az eredeti szállítólevél tartalmát, ami teljesen új szállítólevélként menthető. Ezt a módszert javasoljuk, ha hibás a szállítólevél és újra ki kell állítani.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.
Üzemelteti a Zendesk