NAV adatszolgáltatás működése - bevezetés, regisztráció

A NAV online számla automatikus adatszolgáltatás 2018 július elsejétől működő funkció, melynek lényege, hogy (jelen szabályozás szerint) a magyar adóalanyok által magyar, belföldi nem magánszemély adóalanyok számára kiállított legalább 100 000 Ft áthárított ÁFA tartalmat elérő, vagy meghaladó számlákat a számlázóprogramok automatikusan jelentenek azonnal, a kiállítást követően, emberi beavatkozás nélkül, a NAV online számla felület felé.

Az érintett adatok körét az alábbi videó foglalja össze:

Regisztráció

A NAV online számla jelentés működésének feltétele, hogy a felhasználó (1) regisztrál a NAV online számla felületén, majd (2) az ott generált technikai felhasználó adatait megadja az InnVoice számlázóprogramban. A regisztráció sikerességéről az InnVoice számlázóprogram visszajelzést ad.

A regisztráció pontos menete itt olvasható, az alábbi linkre kattintva:

http://www.innvoice.hu/web/nav-online-szamla-regisztracio-utmutato/

Ezen kívül más teendő nincs.

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.
Üzemelteti a Zendesk